Carcleaningnl
2026-03-31T15:34:03.184Z
Ik heb mijn auto door Jelle van binnen laten reinigen, inclusief een leerbehandeling en ozonbehandeling tegen nare geurtjes van de vorige eigenaar. Een dikke 10! Perfect gedaan. Ik ben er erg content mee. Jelle is bovendien een erg prettig persoon in de omgang. Carcleaningnl is een absolute aanrader. Ik kom zeker terug.