Ykköshammas
2026-05-29T09:30:02.394Z
Haluan kiittää erittäin hyvästä hammaslääkärikäynnistä. Sain ystävällistä ja rauhallista palvelua, ja kaikki toimenpiteet selitettiin selkeästi etukäteen. Käynti sujui ammattitaitoisesti ja turvallisen tuntuisesti, mikä vähensi jännitystä huomattavasti. Erityiskiitos huolellisesta työstä ja mukavasta kohtaamisesta. Voin lämpimästi suositella tätä hammashoitolaa muillekin.