Hammasasema Dentrum Oy
2026-06-17T05:25:22.839Z
Mainio kokemus vaikka hammashoito jännittää! 👍Viisaudenhampaan poisto sujui nopeasti ja kivuttomasti, aivan kuten luvattiinkin. Selkeästi halvempi kuin isot ketjut, ei ylimääräisiä käyntimaksuja!Kiitos Turo ja Susanna hoidosta ja ystävällisestä palvelusta, suosittelen!